• 
Layout autorski
www.zatokajogi.pl
Muszę przyznać, że pierwszy raz spotkałam się z tak fachowym podejściem do stworzenia strony, nie tylko pod względem wizualnym, ale też pod względem organizacyjnym. Niezwykła okazała się wiedza graficzna Agnieszki Olędzkiej połączona z dużą znajomością w zakresie informatycznym. Bardzo polecam Justyna Borkowskazatokajogi.pl
    Zatoka Jogi

    Layout autorski

    www.zatokajogi.pl

    Muszę przyznać, że pierwszy raz spotkałam się z tak fachowym podejściem do stworzenia strony, nie tylko pod względem wizualnym, ale też pod względem organizacyjnym.
    Niezwykła okazała się wiedza graficzna Agnieszki Olędzkiej połączona z dużą znajomością w zakresie informatycznym.
    Bardzo polecam
    Justyna Borkowska
    zatokajogi.pl

  • Layout autorski.
Projekt strony internetowej. Projekty grafik na stronę internetową, projekty materiałów reklamowych, projekty koszulek reklamowych.
www.sun4hel.pl
    Sun4Hel

    Layout autorski.

    Projekt strony internetowej. Projekty grafik na stronę internetową, projekty materiałów reklamowych, projekty koszulek reklamowych.

    www.sun4hel.pl

  • Layout autorski.
www.homefinder.pl
    Homefinder

    Layout autorski.

    www.homefinder.pl

  • Layout autorski
www.prusewo.pl
    Sześć Dębów Dwór w Prusewie

    Layout autorski

    www.prusewo.pl

  • Foldery
    Sześć Dębów Dwór w Prusewie

    Foldery

  • Zakładka do książki
    Sen i Zdrowie

    Zakładka do książki

  • Folder
    Zulu

    Folder

  • Layout autorski
www.derm-al.pl
Zanim rozpoczęłam współpracę z Agnieszką Olędzką moja strona rodziła się w strasznych bólach. Ciągle byłam niezadowolona z efektu, ale nie potrafiłam wskazać o co właściwie chodzi. Dopiero Agnieszka zwróciła mi uwagę na wiele szczegółów, które mają kluczowy wpływ na ostateczne wrażenie! Tak, szczegół ma znaczenie i tylko artysta będzie wiedział jak go zmienić. Polecam Agnieszkę jako świetnego grafika o wielkim wyczuciu formy, koloru i proporcji oraz ciepłego i otwartego człowieka, z którym się dobrze pracuje.
Martyna Konopka
Derm-Al Sp. z o.o.
derm-al.pl
    Derm-Al

    Layout autorski

    www.derm-al.pl

    Zanim rozpoczęłam współpracę z Agnieszką Olędzką moja strona rodziła się w strasznych bólach. Ciągle byłam niezadowolona z efektu, ale nie potrafiłam wskazać o co właściwie chodzi. Dopiero Agnieszka zwróciła mi uwagę na wiele szczegółów, które mają kluczowy wpływ na ostateczne wrażenie! Tak, szczegół ma znaczenie i tylko artysta będzie wiedział jak go zmienić. Polecam Agnieszkę jako świetnego grafika o wielkim wyczuciu formy, koloru i proporcji oraz ciepłego i otwartego człowieka, z którym się dobrze pracuje.

    Martyna Konopka

    Derm-Al Sp. z o.o.

    derm-al.pl

  • Layout autorski
www.studioartex.pl

Współpraca z Agnieszką Olędzką daje impuls do kreatywnej zmiany wizerunku firmy. W jej projektach zwracają uwagę proste rozwiązania, które przekładają się na przejrzystą i przyjemną komunikację marki - taki design poprawia nastrój! Małgorzata GodlewskaStudio Artex
    Studio Artex

    Layout autorski

    www.studioartex.pl

    Współpraca z Agnieszką Olędzką daje impuls do kreatywnej zmiany wizerunku firmy. W jej projektach zwracają uwagę proste rozwiązania, które przekładają się na przejrzystą i przyjemną komunikację marki - taki design poprawia nastrój!
    Małgorzata Godlewska
    Studio Artex

Mądrość nie jest kategorią często stosowaną w krytyce artystycznej, trudno jednak oprzeć się chęci jej zastosowania na określenie stosunku Agnieszki Olędzkiej do malarstwa. Termin malarstwo oznacza tu cały proces - zespół czynników materialnych i niematerialnych, bodźców psychiczno-mentalnych, możliwości technicznych, ograniczeń - w wyniku którego powstaje obraz. Malarska mądrość Olędzkiej to z jednej strony świadomość owych ograniczeń, związanych z operowaniem na zamkniętej, dwuwymiarowej płaszczyźnie płótna, z drugiej optymalne wykorzystanie jego możliwości dla wyrażenia własnego odczucia, przeżycia przedmiotu, bez przekraczania granic gatunku. Z niechęci do odwzorowania, naśladowania natury, do wszelkiej sztuczności jest swoista uczciwość wobec odbiorcy, motywu i kreatora. Element osobisty autorka podkreśla szczególnie - twórczość jest dla niej sposobem dotarcia do samej siebie, po drugie swobodna wypowiedź plastyczna to forma radości, przyjemności. Truizmem będzie twierdzenie o przedmiotowym źródle twórczości Olędzkiej, ale przedmiot staje się często elementem abstrakcyjnym - pozbawiony fizycznej materialności i realnego kontekstu nabiera substancjalności malarskiej. Prostota form i niekonwencjonalnie użyty kolor pozornie oznaczają odrzucenie wszelkich praw i reguł, całej akademickiej wiedzy. Wydaje się jednak, że zaplecze profesjonalizmu połączonego z talentem, wyobraźnią i twórczą odwagą zapewniły ten wyższy stan plastycznej świadomości, w którym przymus poprawnego, estetycznego malowania zastępuje możliwość wyboru środków właściwych temperamentowi, woli i psychice autora. To poziom na którym słowa artysta i malarz stają się tożsame.

Elżbieta Kal


Wisdom is not a category often used in artistic criticism, but it is difficult to resist the desire to apply it to Agnieszka Olędzka's attitude to painting. The term painting means here the whole process - a set of tangible and intangible factors, psychological and mental stimuli, technical measures available, limitations – as a result of which the image is created.Olędzka’s painterly wisdom arises from the awareness of limitations involved in operating on the closed, two-dimensional surface of the canvas, but on the other hand – it is manifested through the efficient use of the possibilities this medium offers to express one's feelings, to experience an object without crossing the genre's boundaries. The reluctance to copy, to imitate nature, the rejection of all artificiality represent a kind of honesty towards the recipient, the motive and the creator. The author’s particular focus is on the personal element – creativity is her way to her inner being, and furthermore – free artistic expression is a form of joy and pleasure. To indicate that objects are the source of Olędzka's output will be a truism, but an object often becomes an abstract element – without its physical materiality and real context, it acquires artistic substantiality. The simplicity of form and the unconventionally used colour seemingly mean the rejection of all laws and rules, all academic knowledge. It seems, however, that the professional background combined with talent, imagination and creative courage have resulted in this higher state of artistic consciousness, where the requirement of correct, aesthetic painting substitutes the choice of means appropriate to the temperament, will and psyche of the author. This is the level at which the words „artist” and „painter” mean the same. Elżbieta Kal